تبلیغات
تریز TRIZ مهندسی خلاقیت تئوری نظام یافته حل خلاقانه مسائل خلاقیت نظام یافته حل مسائل با خلاقیت کاربردی - نمونه هایی از آگهی تبلیغات ابتکاری، تأمل برانگیز و جالب
 
تریز TRIZ مهندسی خلاقیت تئوری نظام یافته حل خلاقانه مسائل خلاقیت نظام یافته حل مسائل با خلاقیت کاربردی
تریز TRIZ خلاقیت علمی خلاقیت نظام یافته خلاقیت اصولی و کاربردی خلاقیت اجرایی حل مساله کاربردی
                                                        
درباره وبلاگ

علی خویه
www.khooyeh.com
09122991608
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری برنامه ها پروژه ها و سیستم های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - مولف و مترجم 7 اثر تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی،ارایه بیش از 120000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از ده ها سمینار مختلف، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف، بیش از یک دهه تجربه اجرایی .......
www.marketingschool.blogfa.com
www.creativeschool.blogfa.com
مدرسه خلاقیت ایران

www.saleschool.blogfa.com
www.guerrillamarketing.blogfa.com
www.advertisingschool.blogfa.com
www.personalselling.blogfa.com
www.storemanagement.blogfa.com
مدیر وبلاگ : www.khooyeh.com khooyeh.ir
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

نمونه هایی از آگهی تبلیغات ابتکاری، تأمل برانگیز و جالب 

آیا تا به حال یک ایده تبلیغاتی قدیمی را دیده اید که بارها و بارها در تلویزیون و یا تبلیغات محیطی تکرار شده باشد و از خود سوال کنید، احمقانه نیست که یک تبلیغ بارها و بارها تکرار شود تا جایی که هیچ کس دیگر نگاهی به آن نیندازد؟ ایده های ابتکاری و خلاقانه تبلیغاتی همیشه توجه را به خود جلب می کنند و افراد را ترغیب به بیشتر دانستن در مورد پیام آن تبلیغ می نمایند. از این رو دلیل خلاق بودن طراحان و کارگردانان و تفکر و یافتن ایده های نو و روش های خلاقانه برای رساندن پیام به مردم بیش از پیش مشخص می شود. یک پیام تبلیغاتی نباید به اندازه ای روشن و واضح باشد که بیننده در نگاه اول آن را دریافت کند بلکه باید کمی حس کنجکاوی او را تحریک وی را وادار به فکر کردن نماید. در اینجا سایت پرشین جی اف ایکس قصد دارد تعدادی از ایده های تبلیغاتی خارق العاده و زیبا را با شما به اشترک بگذارد، به این امید که الهام بخش شما در طراحی و ساخت کارهای حیرت انگیز و قابل تحسین باشد. 


 
13th Street "Stationery of Horror" 


 
Australian childhood foundation: Invisible

عنوان تجاری INVISIBLE توسط آژانس تبیلغاتی JWT Melbourne برای کمپانی AUSTRALIAN CHILDHOOD FOUNDATION طراحی شده است. این آگهی در سال 2010 ساخته شده است. پیام این تبلیغ تجارت و کسب وکار است.




 
Strepsils: Gifts

عنوان تجاری GIFTS توسط آژانس تبلیغاتی EURO RSCG ESPAÑA به سفارش کمپانی STREPSILS در اسپانیا طراحی شده است. این آگهی در سال 2010 و با پیام لوازم آرایشی و دارویی ارائه شده است.




آموزش تریز TRIZ، تکنیک های تریز TRIZ تدریس تریز TRIZ

علی خویه، www.khooyeh.ir 09122991608

http://itriz.blog.ir/

مولف کتاب تریز، مدرس دانشگاه، محقق و مشاور، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما،
سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......

۰ نظرموافقین ۰ مخالفین ۰۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۷